Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/549
Titel: | Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій |
Autoren: | Чекан, Оксана Іванівна |
Stichwörter: | компетентність компетенція професійна компетентність комп’ютерні технології інформаційні технології педагогічні умови |
Erscheinungsdatum: | 2014 |
Serie/Report Nr.: | Випуск 34 |
Zusammenfassung: | У статті визначено, представлено й обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. Проаналізовано дослідження щодо проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти та застосування комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу. Уточнено сутність понять «педагогічні умови», «компетентність », «компетенція», «професійна компетентність». Визначено основні чинники підтримки навчального процесу за допомогою комп'ютерно-орієнтованих завдань. Акцентовано увагу на основні проблеми застосування комп’ютерних засобів навчання. |
Beschreibung: | Чекан, О. І. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій / О. І. Чекан // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота / Гол. редактор Козубовська І.В. - Ужгород : УжНУ, 2014. - Випуск 34. - С.210-212. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/549 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій | 7.57 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.