Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/549
Назва: Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій
Автори: Чекан, Оксана Іванівна
Ключові слова: компетентність
компетенція
професійна компетентність
комп’ютерні технології
інформаційні технології
педагогічні умови
Дата публікації: 2014
Серія/номер: Випуск 34
Короткий огляд (реферат): У статті визначено, представлено й обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. Проаналізовано дослідження щодо проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти та застосування комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу. Уточнено сутність понять «педагогічні умови», «компетентність », «компетенція», «професійна компетентність». Визначено основні чинники підтримки навчального процесу за допомогою комп'ютерно-орієнтованих завдань. Акцентовано увагу на основні проблеми застосування комп’ютерних засобів навчання.
Опис: Чекан, О. І. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій / О. І. Чекан // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота / Гол. редактор Козубовська І.В. - Ужгород : УжНУ, 2014. - Випуск 34. - С.210-212.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/549
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdfПедагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій7.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.