Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5514
Назва: Особливості організації естетичного сприймання на уроках образотворчого мистецтва у початковій школі
Автори: Гучканюк, А.
Майборода, Ірина Емільянівна
Ключові слова: організація естетичного сприймання
сприймання художніх творів
урок образотворчого мистецтва
початкова школа
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Гучканюк А. Особливості організації естетичного сприймання на уроках образотворчого мистецтва у початковій школі / А. Гучканюк, І. Е. Майборода // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 жовтня 2017 року / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.113-116
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5514
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Peculiarities_organization_of_aesthetic_perception_in_elementary_art_lessons.pdfОсобливості організації естетичного сприймання на уроках образотворчого мистецтва у початковій школі718.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.