Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/558
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-04T10:04:35Z | - |
dc.date.available | 2017-12-04T10:04:35Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/558 | - |
dc.description | Чекан, Оксана Інформатичне мікровикладання як метод формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій / Оксана Чекан // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. М.Т. Мартинюк. - Умань : ФОП Жовтий О.О., 2015. - Вип.1. - С.406-411. | en_US |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано інформатичне мікровикладання засобами комп’ютерних технологій як основний метод формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. Проаналізовано передбачені завдання щодо формування професійної компетентності майбутніх вихователів засобами К Т у процесі викладання фахових дисциплін. Визначено підхід до професійної підготовки майбутніх вихователів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 1 | - |
dc.subject | інформатичне мікровикладання | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | комп'ютерні технології | en_US |
dc.title | Інформатичне мікровикладання як метод формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | Інформатичне мікровикладання як метод формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій | 5.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.