Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5610
Назва: Підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації суб'єкт-суб'єктної взаємодії як предмет психолого-педагогічних досліджень
Автори: Попович, В. М.
Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключові слова: майбутній вчитель
початкова школа
суб'єкт-суб'єктна взаємодія
психолого-педагогічні дослідження
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Попович В. М. Підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації суб'єкт-суб'єктної взаємодії як предмет психолого-педагогічних досліджень / В.М. Попович, М.І. Кузьма-Качур // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної конференції (17-18 травня 2017 р.) / Гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.118-120
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5610
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Preparation_the_future_elementary_school_teacher_for_organization_subject-subject_interaction_as_subject_of_psychological_and_pedagogical_researches.pdfПідготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації суб'єкт-суб'єктної взаємодії як предмет психолого-педагогічних досліджень656.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.