Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, В. М.-
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-09T17:03:57Z-
dc.date.available2020-04-09T17:03:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5610-
dc.descriptionПопович В. М. Підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації суб'єкт-суб'єктної взаємодії як предмет психолого-педагогічних досліджень / В.М. Попович, М.І. Кузьма-Качур // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної конференції (17-18 травня 2017 р.) / Гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.118-120en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectсуб'єкт-суб'єктна взаємодіяen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічні дослідженняen_US
dc.titleПідготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації суб'єкт-суб'єктної взаємодії як предмет психолого-педагогічних дослідженьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Preparation_the_future_elementary_school_teacher_for_organization_subject-subject_interaction_as_subject_of_psychological_and_pedagogical_researches.pdfПідготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації суб'єкт-суб'єктної взаємодії як предмет психолого-педагогічних досліджень656.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.