Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5661
Назва: Інвестиційний маркетинг як дієвий механізм в кризовій економічній ситуації
Автори: Рега, Марина Георгївна
Шпеник, Д. А.
Ключові слова: інвестиційний маркетинг
складова інвестиційного маркетингу
маркетингові інструменти
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Рега М.Г. Інвестиційний маркетинг як дієвий механізм в кризовій економічній ситуації / М.Г. Рега, Д.А. Шпеник // Фінансове регулювання зрушень у економіці України: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Мукачево, 21-22 березня 2017 р. – Мукачево: Мукачівський державний університет. – С. 178-181
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5661
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Investment_marketing_as_an_effective_mechanism_in_a_crisis_economic_situation.pdfІнвестиційний маркетинг як дієвий механізм в кризовій економічній ситуації631.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.