Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5679
Название: | Проблеми та песпективи впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти України |
Авторы: | Олійник, Вікторія Вікторівна Малець, Олександр Олександрович Кухарчук, Ольга Степанівна |
Ключевые слова: | методика викладання філософії практична філософія креативне мислення критичне мислення метод Сократа |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена розгляду проблем та перспектив впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти України. Мета статті – науковий аналіз наявних методик викладання філософії (світовий досвіт), визначення результативних методик викладання філософії в сучасних умовах реалізації вищої освіти в України. Для досягнення цілей поставлені завдання: визначити перспективи впровадження новітніх методик викладання філософії як чинника сприянню творення особистості, формування критичного мислення та наукового світогляду української молоді, з’ясувати педагогічні аспекти запровадження сучасних методів викладання філософії та філософських дисциплін, показати значимість та непересічну роль філософії у системі вищої освіти України. Нова філософія освіти, яка є реальним, не заявленим індивідуальним підходом до кожної особистості, у партнерстві викладачів та студентів, у принципово різних методах та іншій етиці навчання - це інновація як сукупність принципово нових винаходів чи відкриттів, які відкриває шлях для подальших удосконалень, відкриттів та досягнень. Це узгоджується з парадигмою особистісної орієнтації освіти та всебічного розвитку людини, проголошеної в Національній доктрині розвитку освіти в Україні. Філософія - це формаційна основа світогляду. Якщо природничі науки керують виробництвом людської діяльності, то філософія контролює розвиток цілей цих видів діяльності, допомагає зрозуміти та обґрунтувати їх, врешті-решт, покликаних допомогти визначити себе та своє місце у колосальному обсязі інформації та знань, набутих у вищий навчальний заклад. Найрезультативнішим методом викладання філософії в українських вишах є модель сократівської бесіди, дискусії, що дозволяє студенту розвивати й оцінювати своє мислення в порівнянні з мисленням інших. Перспективи подальших досліджень вбачаємо в детальному вивченні новітніх методик викладання філософії та пошук механізмів їх упровадження згідно з соціальними реаліями інформаційної епохи. |
Описание: | Олійник В. В. Проблеми та песпективи впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти України / В. В. Олійник, О. О. Малець, О. С. Кухарчук // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(12). - С.130-134 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5679 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Problems_ and perspectives _of_ introduction_ of_ modern_ methods_ of _teaching_ philosophy_ in_ higher_ education_ institutions_ of_ Ukraine.pdf | Проблеми та песпективи впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти України | 938.31 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.