Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorМалець, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorКухарчук, Ольга Степанівна-
dc.date.accessioned2020-04-13T19:51:28Z-
dc.date.available2020-04-13T19:51:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5679-
dc.descriptionОлійник В. В. Проблеми та песпективи впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти України / В. В. Олійник, О. О. Малець, О. С. Кухарчук // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(12). - С.130-134en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду проблем та перспектив впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти України. Мета статті – науковий аналіз наявних методик викладання філософії (світовий досвіт), визначення результативних методик викладання філософії в сучасних умовах реалізації вищої освіти в України. Для досягнення цілей поставлені завдання: визначити перспективи впровадження новітніх методик викладання філософії як чинника сприянню творення особистості, формування критичного мислення та наукового світогляду української молоді, з’ясувати педагогічні аспекти запровадження сучасних методів викладання філософії та філософських дисциплін, показати значимість та непересічну роль філософії у системі вищої освіти України. Нова філософія освіти, яка є реальним, не заявленим індивідуальним підходом до кожної особистості, у партнерстві викладачів та студентів, у принципово різних методах та іншій етиці навчання - це інновація як сукупність принципово нових винаходів чи відкриттів, які відкриває шлях для подальших удосконалень, відкриттів та досягнень. Це узгоджується з парадигмою особистісної орієнтації освіти та всебічного розвитку людини, проголошеної в Національній доктрині розвитку освіти в Україні. Філософія - це формаційна основа світогляду. Якщо природничі науки керують виробництвом людської діяльності, то філософія контролює розвиток цілей цих видів діяльності, допомагає зрозуміти та обґрунтувати їх, врешті-решт, покликаних допомогти визначити себе та своє місце у колосальному обсязі інформації та знань, набутих у вищий навчальний заклад. Найрезультативнішим методом викладання філософії в українських вишах є модель сократівської бесіди, дискусії, що дозволяє студенту розвивати й оцінювати своє мислення в порівнянні з мисленням інших. Перспективи подальших досліджень вбачаємо в детальному вивченні новітніх методик викладання філософії та пошук механізмів їх упровадження згідно з соціальними реаліями інформаційної епохи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectметодика викладання філософіїen_US
dc.subjectпрактична філософія креативне мисленняen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectметод Сократаen_US
dc.titleПроблеми та песпективи впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти Україниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problems_ and perspectives _of_ introduction_ of_ modern_ methods_ of _teaching_ philosophy_ in_ higher_ education_ institutions_ of_ Ukraine.pdfПроблеми та песпективи впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти України938.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.