Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5737
Назва: Стратегічний маркетинг як основа забезпечення конкурентних переваг підприємств
Автори: Максименко, Діана Вікторівна
Ключові слова: стратегічний маркетинг
конкурентні переваги
підприємства
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Максименко Д. В. Стратегічний маркетинг як основа забезпечення конкурентних переваг підприємств / Д. В. Максименко // Фінансове регулювання зрушень у економіці України: збірник тез доповідей учасників ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Мукачево, 24 березня 2020 р. – Мукачево: Вид-во МДУ, 2020. − С.89-90
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5737
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strategic_marketing_as_a_basis_for_ensuring_the_competitive_advantage_of_enterprises.pdfСтратегічний маркетинг як основа забезпечення конкурентних переваг підприємств727.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.