Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/576
Назва: Формування позитивної мотивації дошкільників до навчання: теоретичний аспект дослідження
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: мотивація
мотив
мотиваційна сфера
навчання
дошкільник
Дата публікації: 2014
Серія/номер: № 2 (23)
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються наявні в психології уявлення про розвиток мотивації І дитячому віці; охарактеризовано особливості розвитку мотивів навчання у дітей старшою дошкільного віку.
Опис: Іванова, В. В. Формування позитивної мотивації дошкільників до навчання: теоретичний аспект дослідження / В. В. Іванова // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - Київ : Київський національний університет імені Т.Шевченка, 2014. - № 2 (23). - С.82-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/576
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
07.pdfФормування позитивної мотивації дошкільників до навчання: теоретичний аспект дослідження196.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.