Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/578
Назва: Структура психологічної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: психологічна компетентність вихователя
Дата публікації: 15-тра-2014
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі реформування системи загальної, професійної та дошкільної освіти проблема професійної, насамперед психологічної компетентності вихователів дошкільних освітніх установ набуває особливої актуальності у зв'язку з гуманізацією педагогічного процесу, його перебудовою на психологічній основі. Дослідження психологічної компетентності займає одне з провідних місць в роботах вітчизняних і зарубіжних психологів (М. Аргайл, A.A. Бодальов, A.B. Брушлінский, М.І. Лук'янова, А.К. Маркова, Л.М. Мітіна, Л. А. Петровська, Дж. Равен, К. Рубін, Р. Хінтч та ін.)
Опис: Іванова, В. В. Структура психологічної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Іванова // Актуальні аспекти та перспективи сучасної освіти і науки. Секція: Актуальні проблеми дошкільної освіти: інноваційні шляхи їх вирішення : Збірник тез доповідей ХІХ щорічної науково-практичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів. 15 травня 2014 р. - Мукачево : МДУ, 2014. - С.20-24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/578
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
09.pdfСтруктура психологічної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу125.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.