Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5803
Назва: | Індивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі |
Автори: | Талабіра, Т. М. Брижак, Надія Юріївна |
Ключові слова: | процес навчання початкова школа умови оптимізації процесу |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | МДУ |
Опис: | Талабіра Т. М. Індивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі / Т. М. Талабіра, Н. Ю. Брижак // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 жовтня 2017 року / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.392-394 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5803 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Individual_approach_as_condition_for_optimization_of_the_elementary_school_teaching_process.pdf | Індивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі | 630.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.