Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/58
Название: До проблеми самореалізації педагога
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Сирова, Г.В.
Ключевые слова: самореалізація
самореалізація вчителя
самореалізація майбутнього вчителя
чинники самореалізації майбутнього вчителя
Дата публикации: 2013
Издательство: Кам’янець-Подільський «Аксіома»
Серия/номер: ;Випуск 21
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається процес самореалізації вчителя. Досліджуються особистісні якості, необхідні для успішної професійної самореа- лізації. З ’ясовано зміст та специфіку поняття самореалізації. Наведено аналіз теоретичних підходів щодо феномена самореалізації. Встановлено, що формування самореалізації визначається рівнем певних психологічних якостей особистості. У дослідженні представлені емпіричні результати, за допомогою яких виокремлені тенденції розвитку майбутнього вчителя, які виступають детермінантами процесу його самореалі- зації. Отримані дані допоможуть намітити шляхи корекційної роботи зі студентами в період навчання у ВНЗ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/58
ISSN: 2227-6246
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
До проблем самореалізації педагога.pdfДо проблем самореалізації педагога14.33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.