Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/58
Назва: | До проблеми самореалізації педагога |
Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна Сирова, Г.В. |
Ключові слова: | самореалізація самореалізація вчителя самореалізація майбутнього вчителя чинники самореалізації майбутнього вчителя |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Кам’янець-Подільський «Аксіома» |
Серія/номер: | ;Випуск 21 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається процес самореалізації вчителя. Досліджуються особистісні якості, необхідні для успішної професійної самореа- лізації. З ’ясовано зміст та специфіку поняття самореалізації. Наведено аналіз теоретичних підходів щодо феномена самореалізації. Встановлено, що формування самореалізації визначається рівнем певних психологічних якостей особистості. У дослідженні представлені емпіричні результати, за допомогою яких виокремлені тенденції розвитку майбутнього вчителя, які виступають детермінантами процесу його самореалі- зації. Отримані дані допоможуть намітити шляхи корекційної роботи зі студентами в період навчання у ВНЗ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/58 |
ISSN: | 2227-6246 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До проблем самореалізації педагога.pdf | До проблем самореалізації педагога | 14.33 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.