Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/58
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorСирова, Г.В.-
dc.date.accessioned2007-07-19T09:46:57Z-
dc.date.available2007-07-19T09:46:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2227-6246-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/58-
dc.description.abstractУ статті розглядається процес самореалізації вчителя. Досліджуються особистісні якості, необхідні для успішної професійної самореа- лізації. З ’ясовано зміст та специфіку поняття самореалізації. Наведено аналіз теоретичних підходів щодо феномена самореалізації. Встановлено, що формування самореалізації визначається рівнем певних психологічних якостей особистості. У дослідженні представлені емпіричні результати, за допомогою яких виокремлені тенденції розвитку майбутнього вчителя, які виступають детермінантами процесу його самореалі- зації. Отримані дані допоможуть намітити шляхи корекційної роботи зі студентами в період навчання у ВНЗ.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКам’янець-Подільський «Аксіома»en_US
dc.relation.ispartofseries;Випуск 21-
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.subjectсамореалізація вчителяen_US
dc.subjectсамореалізація майбутнього вчителяen_US
dc.subjectчинники самореалізації майбутнього вчителяen_US
dc.titleДо проблеми самореалізації педагогаen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
До проблем самореалізації педагога.pdfДо проблем самореалізації педагога14.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.