Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/59| Title: | Підготовленість учителів до розв'язування педагогічних завдань |
| Authors: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
| Issue Date: | Jul-2004 |
| Publisher: | м. Львів |
| Abstract: | Вирішення нових завдань, поставлених перед системою освіти України, залежить від послідовної демократизації та гуманізації взаємин усіх учасників педагогічного процесу, що, у свою чергу, вимагає розвитку професійної компетентності педагогів. Хоч би на якому етапі професійного та життєвого шляху не знаходився вчитель, він ніколи не може вважати свою професійну концепцію остаточно завершеною. У цій принциповій відкритості, незавершеності відображена фундаментальна особливість розвитку особистості вчителя. Очевидно, що особливу роль у цьому процесі відіграє етап професійного становлення вчителя, коли випускник педагогічного навчального закладу стає суб’єктом нової для нього діяльності. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/59 |
| Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Підготовленість учителів.pdf | Підготовленість вчителів до розв'язування педагогічних завдань | 406.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.