Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5932
Titel: Технології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу
Autoren: Гаврилець, Олеся Василівна
Stichwörter: технології дослідження
мотиваційний комплекс
споживачі
маркетинг
Erscheinungsdatum: 2017
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Гаврилець О. В. Технології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу / О. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної конференції (17-18 травня 2017 р.) / Гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.233-234
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5932
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Technologies_of_research_of_the_motivational_complex_of_consumers_in_the_marketing_system.pdfТехнології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу736.21 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.