Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5932
Назва: Технології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: технології дослідження
мотиваційний комплекс
споживачі
маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець О. В. Технології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу / О. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної конференції (17-18 травня 2017 р.) / Гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.233-234
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5932
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Technologies_of_research_of_the_motivational_complex_of_consumers_in_the_marketing_system.pdfТехнології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу736.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.