Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5979
Назва: Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експерименту
Автори: Левко, Ганна Василівна
Кобаль, Василь Іванович
Ключові слова: обдарованість
творчість
креативність
етапи експерименту
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Левко Г.В. Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експерименту / Г.В. Левко, В.І. Кобаль //Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево / Ред.кол. : В.І. Кобаль (гол.ред.) та ін. – Мукачево : МДУ, 2016. С. 29-31
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5979
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Determination_of_the_level_of_giftedness-(creativity)_and_creativity_of_thinking_of_students_of_3-4_grades_at_the_ascertaining_stage_of_the_experiment.pdfВизначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експерименту857.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.