Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/59
Название: Підготовленість учителів до розв'язування педагогічних завдань
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Дата публикации: июл-2004
Издательство: м. Львів
Краткий осмотр (реферат): Вирішення нових завдань, поставлених перед системою освіти України, залежить від послідовної демократизації та гуманізації взаємин усіх учасників педагогічного процесу, що, у свою чергу, вимагає розвитку професійної компетентності педагогів. Хоч би на якому етапі професійного та життєвого шляху не знаходився вчитель, він ніколи не може вважати свою професійну концепцію остаточно завершеною. У цій принциповій відкритості, незавершеності відображена фундаментальна особливість розвитку особистості вчителя. Очевидно, що особливу роль у цьому процесі відіграє етап професійного становлення вчителя, коли випускник педагогічного навчального закладу стає суб’єктом нової для нього діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/59
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Підготовленість учителів.pdfПідготовленість вчителів до розв'язування педагогічних завдань406.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.