Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/59
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2007-07-19T10:13:38Z-
dc.date.available2007-07-19T10:13:38Z-
dc.date.issued2004-07-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/59-
dc.description.abstractВирішення нових завдань, поставлених перед системою освіти України, залежить від послідовної демократизації та гуманізації взаємин усіх учасників педагогічного процесу, що, у свою чергу, вимагає розвитку професійної компетентності педагогів. Хоч би на якому етапі професійного та життєвого шляху не знаходився вчитель, він ніколи не може вважати свою професійну концепцію остаточно завершеною. У цій принциповій відкритості, незавершеності відображена фундаментальна особливість розвитку особистості вчителя. Очевидно, що особливу роль у цьому процесі відіграє етап професійного становлення вчителя, коли випускник педагогічного навчального закладу стає суб’єктом нової для нього діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherм. Львівen_US
dc.titleПідготовленість учителів до розв'язування педагогічних завданьen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Підготовленість учителів.pdfПідготовленість вчителів до розв'язування педагогічних завдань406.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.