Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/59| Название: | Підготовленість учителів до розв'язування педагогічних завдань | 
| Авторы: | Щербан, Тетяна Дмитрівна | 
| Дата публикации: | июл-2004 | 
| Издательство: | м. Львів | 
| Краткий осмотр (реферат): | Вирішення нових завдань, поставлених перед системою освіти України, залежить від послідовної демократизації та гуманізації взаємин усіх учасників педагогічного процесу, що, у свою чергу, вимагає розвитку професійної компетентності педагогів. Хоч би на якому етапі професійного та життєвого шляху не знаходився вчитель, він ніколи не може вважати свою професійну концепцію остаточно завершеною. У цій принциповій відкритості, незавершеності відображена фундаментальна особливість розвитку особистості вчителя. Очевидно, що особливу роль у цьому процесі відіграє етап професійного становлення вчителя, коли випускник педагогічного навчального закладу стає суб’єктом нової для нього діяльності. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/59 | 
| Располагается в коллекциях: | Статті | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Підготовленість учителів.pdf | Підготовленість вчителів до розв'язування педагогічних завдань | 406.92 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

