Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6010
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДяків, Х. Є.-
dc.date.accessioned2020-04-28T10:45:34Z-
dc.date.available2020-04-28T10:45:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6010-
dc.descriptionДяків Х. Є. Особливості подолання комунікативного бар'єру в учнів старших класів ЗЗСО в процесі навчання іноземного говоріння [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " / Х. Є. Дяків ; наук.кер. М.М. Сідун. – Мукачево : МДУ, 2019. – 66 с.en_US
dc.description.abstractМетою дослідження є виявлення особливостей і чинників виникнення комунікативних бар'єрів при вивченні учнями іноземної мови, психологопедагогічних умов їх подолання. Відповідно до мети були поставлені такі завдання дослідження: 1. Провести теоретичний аналіз стану проблеми комунікативних бар'єрів у міжособистісній взаємодії. 2. Виявити фактори виникнення, особливості прояву і типи комунікативних бар’єрів в процесі вивчення іноземної мови. 3. Дослідити педагогічні умови подолання у учнів старших класів комунікативних бар'єрів у процесі вивчення іноземної мові.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectподолання комунікативного бар'єруen_US
dc.subjectучні старших класівen_US
dc.subjectпроцес навчанняen_US
dc.subjectіноземне говорінняen_US
dc.titleОсобливості подолання комунікативного бар'єру в учнів старших класів ЗЗСО в процесі навчання іноземного говорінняen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Peculiarities _of _Overcoming _the _Communicative _Barrier_ in_ High_School _Students_ in _Foreign__ Languages.pdfОсобливості подолання комунікативного бар'єру в учнів старших класів ЗЗСО в процесі навчання іноземного говоріння [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) "933.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.