Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлєксєєва, Галина Олегівна-
dc.date.accessioned2020-04-29T07:56:07Z-
dc.date.available2020-04-29T07:56:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6017-
dc.descriptionАлєксєєва Г. О. Формування духовно-моральних цінностей на уроках літературного читання [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Г. О. Алєксєєва; наук.кер. О. М. Фенцик. – Мукачево : МДУ, 2019. – 83 с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження – теоретично осмислити й практично перевірити експериментальну систему формування духовно-моральних цінностей молодших школярів засобами дитячої літератури на уроках літературного читання. Відповідно до поставленої мети дослідження визначені такі завдання: 1. Уточнити поняття «духовні та моральні цінності молодших школярів» 2. Проаналізувати та з’ясувати стан дослідженості проблеми формування духовно-моральних цінностей у філософській та психолого-педагогічній літературі. 3. Дослідити можливості дитячої літератури у формуванні духовноморальних цінностей учнів початкових класів. 4. Визначити педагогічні умови формування духовних цінностей молодших школярів на уроках літературного читання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectформування духовно-моральних цінностейen_US
dc.subjectлітературне читанняen_US
dc.subjectурокиen_US
dc.titleФормування духовно-моральних цінностей на уроках літературного читанняen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_ of _spiritual_ and _moral_ values _in _the_ lessons _of_ literary _reading.pdfФормування духовно-моральних цінностей на уроках літературного читання [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"993.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.