Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019
Titel: Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії
Autoren: Баран, Іванна Іванівна
Stichwörter: самовираження дошкільника
різновікова категорія
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії. Необхідність досягнення мети зумовила вирішення таких завдань: 1. Теоретично обґрунтувати феноменологію мовленнєвого самовираження в дошкільному дитинстві. 2. Визначити критерії та встановити типологію мовленнєвого самовираження старших дошкільників через життєвосмислові мовленнєві конструкти. 3. Дослідити вплив мовленнєвої культури педагогів і батьків на типи мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.
Beschreibung: Баран І. І. Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 «Дошкільна освіта» / І. І. Баран; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 85 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Theoretical_and _methodological _principles _of_ optimization _of_ the _process_ of _speech_ expression _of _preschoolers_ of _different _ages.pdfТеоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"695.83 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.