Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019
Название: | Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії |
Авторы: | Баран, Іванна Іванівна |
Ключевые слова: | самовираження дошкільника різновікова категорія |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії. Необхідність досягнення мети зумовила вирішення таких завдань: 1. Теоретично обґрунтувати феноменологію мовленнєвого самовираження в дошкільному дитинстві. 2. Визначити критерії та встановити типологію мовленнєвого самовираження старших дошкільників через життєвосмислові мовленнєві конструкти. 3. Дослідити вплив мовленнєвої культури педагогів і батьків на типи мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі. |
Описание: | Баран І. І. Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 «Дошкільна освіта» / І. І. Баран; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 85 с. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019 |
Располагается в коллекциях: | Untitled |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Theoretical_and _methodological _principles _of_ optimization _of_ the _process_ of _speech_ expression _of _preschoolers_ of _different _ages.pdf | Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 695.83 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.