Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019
Назва: | Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії |
Автори: | Баран, Іванна Іванівна |
Ключові слова: | самовираження дошкільника різновікова категорія |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії. Необхідність досягнення мети зумовила вирішення таких завдань: 1. Теоретично обґрунтувати феноменологію мовленнєвого самовираження в дошкільному дитинстві. 2. Визначити критерії та встановити типологію мовленнєвого самовираження старших дошкільників через життєвосмислові мовленнєві конструкти. 3. Дослідити вплив мовленнєвої культури педагогів і батьків на типи мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі. |
Опис: | Баран І. І. Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 «Дошкільна освіта» / І. І. Баран; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 85 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019 |
Розташовується у зібраннях: | Untitled |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Theoretical_and _methodological _principles _of_ optimization _of_ the _process_ of _speech_ expression _of _preschoolers_ of _different _ages.pdf | Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 695.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.