Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6038
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Беца, Тетяна Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-29T16:59:46Z | - |
dc.date.available | 2020-04-29T16:59:46Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6038 | - |
dc.description | Беца Т. Ю. Управління процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» / Т. Ю. Беца; наук.кер. Т. М. Мочан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 83 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та діагностиці процесу формування професійної коспетентності майбутнього вчителя початкової школи. Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження. 1. Проаналізувати теоретичні основи формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. 2. Виокремити компонентну структуру, критерії, показники та рівні професійної компетентності. 3. Дослідити зміст мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі формування їх професійної компетентності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | майбутні учителі | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.title | Управління процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Management _of_ the_ process_ of_ formation _of- professional _competence_ of_ future_ primary_ school_ teachers.pdf | Управління процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи [Рукопис]: дипломна робота ОС | 575.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.