Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6046
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валантир, Ю. М | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-30T07:26:07Z | - |
dc.date.available | 2020-04-30T07:26:07Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6046 | - |
dc.description | Валантир Ю. М. Використання історичного досвіду з управління підготовкою спеціалістів для початкової школи в сучасних умовах реформи освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» / Ю. М. Валантир; наук.кер. В. М. Тягур. – Мукачево : МДУ, 2019. – 77 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета роботи на основі комплексного вивчення історичного досвіду з управління підготовкою спеціалістів для початкової школи дати характеристику системи управління підготовкою учителів початкових класів в сучасних умовах реформи освіти. Використання історичного досвіду з управління підготовкою спеціалістів для початкової школи в сучасних умовах реформи освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | історичний досвід | en_US |
dc.subject | підготовкою спеціалістів | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | сучасні умови | en_US |
dc.subject | реформа освіти | en_US |
dc.title | Використання історичного досвіду з управління підготовкою спеціалістів для початкової школи в сучасних умовах реформи освіти | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Using_ historical_ experience_ in _managing_ primary_ school _education _in _today's_ educational _reform _environment.pdf | Використання історичного досвіду з управління підготовкою спеціалістів для початкової школи в сучасних умовах реформи освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» | 579.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.