Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6047
Titel: Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення
Autoren: Васьо, Мар`яна Михайлівна
Stichwörter: методичні засади
корекція мовленнєвої діяльності
дошкільники
порушення мовлення
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Мета дослідження – визначити та науково обґрунтувати теоретикометодичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Досягнення мети дослідження забезпечується вирішенням таких завдань: 1. Проаналізувати стан розробки проблеми щодо корекції мовленнєвої діяльності у дітей із порушеннями мовлення у сучасному науковому дискурсі, уточнити понятійно-категоріальний апарат проблеми; 2. Визначити критерії та показники оцінки стану сформованості мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення; 3. Дослідити стан та особливості розвитку мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення.
Beschreibung: Васьо М. М. Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. М. Васьо; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 92 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6047
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Theoretical _and_ methodological_ foundations_ of _correction _of _speech _activity_ of_ preschool _children_ with_ speech_ impairment.pdfТеоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"609.67 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.