Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6047
Название: | Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення |
Авторы: | Васьо, Мар`яна Михайлівна |
Ключевые слова: | методичні засади корекція мовленнєвої діяльності дошкільники порушення мовлення |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | Мета дослідження – визначити та науково обґрунтувати теоретикометодичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Досягнення мети дослідження забезпечується вирішенням таких завдань: 1. Проаналізувати стан розробки проблеми щодо корекції мовленнєвої діяльності у дітей із порушеннями мовлення у сучасному науковому дискурсі, уточнити понятійно-категоріальний апарат проблеми; 2. Визначити критерії та показники оцінки стану сформованості мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення; 3. Дослідити стан та особливості розвитку мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення. |
Описание: | Васьо М. М. Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. М. Васьо; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 92 с. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6047 |
Располагается в коллекциях: | Untitled |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Theoretical _and_ methodological_ foundations_ of _correction _of _speech _activity_ of_ preschool _children_ with_ speech_ impairment.pdf | Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" | 609.67 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.