Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6047
Назва: Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення
Автори: Васьо, Мар`яна Михайлівна
Ключові слова: методичні засади
корекція мовленнєвої діяльності
дошкільники
порушення мовлення
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – визначити та науково обґрунтувати теоретикометодичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Досягнення мети дослідження забезпечується вирішенням таких завдань: 1. Проаналізувати стан розробки проблеми щодо корекції мовленнєвої діяльності у дітей із порушеннями мовлення у сучасному науковому дискурсі, уточнити понятійно-категоріальний апарат проблеми; 2. Визначити критерії та показники оцінки стану сформованості мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення; 3. Дослідити стан та особливості розвитку мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення.
Опис: Васьо М. М. Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. М. Васьо; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 92 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6047
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical _and_ methodological_ foundations_ of _correction _of _speech _activity_ of_ preschool _children_ with_ speech_ impairment.pdfТеоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"609.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.