Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6053
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гіга, Аліна Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-30T20:39:31Z | - |
dc.date.available | 2020-04-30T20:39:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6053 | - |
dc.description | Гіга А. П. Методичні основи створення проблемних ситуацій на уроках у початковій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" /А. П. Гіга; наук.кер. М. В. Швардаек. – Мукачево : МДУ, 2019. – 78с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження – вивчити і дослідити методичні основи роботи із проблемними ситуаціями на уроках у початковій школі. Відповідно до мети дослідження були визначені такі завдання: - розкрити стан дослідженості проблеми; - з’ясувати сутність ключових дефініцій дослідження («проблемне навчання» та «проблемна ситуація»); - виявити вимоги до особистості педагога в контексті реалізації проблемних ситуацій; - експериментально перевірити на ефективність застосування проблемних ситуацій на уроках у початковій школі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | проблемні ситуації на уроках | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | дослідження проблем | en_US |
dc.title | Методичні основи створення проблемних ситуацій на уроках у початковій школі | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Methodical_ bases_ for _creating_ problem_situations_ in_ primary_school _lessons.pdf | Методичні основи створення проблемних ситуацій на уроках у початковій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 748.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.