Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6054
Title: | Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до створення освітнього середовища у закладах загальної середньої освіти |
Authors: | Гольча, Катерина Юріївна |
Keywords: | підготовка майбутніх вчителів початкові класи освітнє середовища заклади |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Мета дослідження: розкрити дидактичні засади підготовки майбутніх вчителів початкових класів до створення освітнього середовища у закладах загальної середньої освіти. Реалізація поставленої мети передбачала виконання таких завдань: 1. Обгрунтувати особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи в контексті реформування освіти. 2. Проаналізувати ступінь розробленості досліджуваної проблеми в науковій літературі та визначити термінологічний апарат дослідження. 3. Виявити структуру освітнього середовища початкової школи та компоненти професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. 4. Теоретично обґрунтувати та частково перевірити педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів до створення освітнього середовища для молодших школярів |
Description: | Гольча К. Ю. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до створення освітнього середовища у закладах загальної середньої освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / К. Ю. Гольча; наук.кер. Н. В. Лалак. – Мукачево : МДУ, 2019. – 87с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6054 |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Preparing_ future_ primary _school _teachers_ to_ create_ an_ educational _environment.pdf | Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до створення освітнього середовища у закладах загальної середньої освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 592.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.