Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6107
Title: Формування культури міжособистісних відносин у дітей дошкільного віку в художньо-творчій діяльності
Authors: Гулан, Марина Федорівна
Keywords: формування культури
дошкільний вік
художньо-творча діяльність
діти
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження – пошук теоретичних, методичних основ формування у дітей дошкільного віку культури міжособистісних відносин в художньо-творчій діяльності.Відповідно до мети, об'єкта, предмета визначаються завдання дослідження: 1. Здійснити аналіз розробленості проблеми формування культури міжособистісних відносин у дітей дошкільного віку. 2. Охарактеризувати особливості виникнення і розвитку творчого характеру художньої діяльності дітей дошкільного віку при формуванні культури їх міжособистісних відносин. 3. Розробити критерії та показники сформованості культури міжособистісних відносин в художньо-творчій діяльності. 4. Застосувати методику дослідження культури міжособистісних відносин у дітей дошкільного віку в художньо-творчій діяльності та провести поетапне формування культури міжособистісних відносин у художньотворчій діяльності.
Description: Гулан М. Ф. Формування культури міжособистісних відносин у дітей дошкільного віку в художньо-творчій діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. Ф. Гулан ; наук.кер. В. В. Іванова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 85с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6107
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_ of_ culture_ of_ interpersonal _relations_in _preschool _children _in _artistic_ and _creative _activity.pdfФормування культури міжособистісних відносин у дітей дошкільного віку в художньо-творчій діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"600.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.