Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6110
Title: Педагогічна спадщина Г. Спенсера та її використання в сучасній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти
Authors: Гуті, Ганна Вячеславівна
Keywords: педагогічна спадщина Г. Спенсера
дошкільна освіта
робота закладів
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження передбачає вивчення і системний аналіз педагогічної спадщини Г. Спенсера та особливості її використання в сучасній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти. Відповідно до мети визначено такі завдання дослідження: 1. Розкрити оригінальність і специфічність педагогічної концепції індивідуального виховання дітей.2. З’ясувати рівень дослідженості педагогічної діяльності Г.Спенсера та його «природного методу» індивідуального виховання дітей у зарубіжній і вітчизняній педагогічній науці. 3. Проаналізувати філософські й психологічні погляди Герберта Спенсера як основу його педагогічної теорії. 4. Визначити й теоретично обґрунтувати шляхи реалізації індивідуального підходу до виховання за Г. Спенсером у галузі розумового, морального та фізичного виховання в сучасній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти.
Description: Гуті Г. В. Педагогічна спадщина Г. Спенсера та її використання в сучасній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Г. В. Гуті ; наук.кер. О. Й. Курило . – Мукачево : МДУ, 2019. – 83с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6110
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
G._ Spencer's_ pedagogical _heritage_ and_ its_ use_ in_ the_ modern_ theory_ and _practice _of_preschool _education.pdfПедагогічна спадщина Г. Спенсера та її використання в сучасній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"593.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.