Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6115
Title: Педагогічний супровід соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку
Authors: Ізай, Надія Іванівна
Keywords: розвиток дітей
дошкільний вік
педагогічний супровід
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження: розробити, теоретично обґрунтувати та апробувати структурно-функціональну модель педагогічного супроводу соціальноособистісного розвитку дітей дошкільного віку та організаційно-педагогічні умови її ефективної реалізації. Відповідно до мети дослідження були визначені завдання: 1) проаналізувати сучасний стан проблеми педагогічного супроводу соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в педагогічній теорії та практиці з метою визначення теоретико-методологічних можливостей її вирішення; 2) обґрунтувати доцільність соціокультурного, особистісного та компетентнісного підходів до вирішення проблеми педагогічного супроводу соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку; 3) розробити та експериментальним шляхом перевірити модель педагогічного супроводу соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку; 4) реалізувати організаційно-педагогічні умови функціонування структурно-функціональної моделі педагогічного супроводу соціальноособистісного розвитку дітей дошкільного віку.
Description: Ізай Н. І. Педагогічний супровід соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Н. І. Ізай; наук.кер. В. В. Іванова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 94 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6115
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical_ support _of_ social _and_ personal _development _of_ preschool_ children.pdfПедагогічний супровід соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"569.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.