Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6119
Назва: Вдосконалення маркетингу у діяльності банківських установ
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Дубровка, А.
Ключові слова: маркетинг в банку
вдосконалення маркетингу
банківська діяльність
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Бора Н. Ю. Вдосконалення маркетингу у діяльності банківських установ / Н. Ю. Бора, А. Дубровка // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.136-138
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6119
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Improving_marketing_in_the_activities_of_banking_institutions.pdfВдосконалення маркетингу у діяльності банківських установ734.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.