Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6120
Title: Роль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послуг
Authors: Бора, Наталія Юріївна
Keywords: маркетинг
роль маркетингу
ринок медичних послуг
Issue Date: 2016
Publisher: МДУ
Description: Бора Н. Ю. Роль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послуг / Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.138-139
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6120
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_marketin_in_the_formation_and_functioning_of_the_medical_services_market.pdfРоль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послуг729.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.