Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6127
Назва: Застосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладів
Автори: Чучка, Іван Михайлович
Димитрієв, О.
Ключові слова: маркетинг
маркетингові лабораторії
навчальний процес
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Чучка І. М. Застосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладів / І. М. Чучка, О. Димитрієв // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.149-150
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6127
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Application_of_marketing_laboratory_in_the_educational_process_of_higher_educational_institutions.pdfЗастосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладів723.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.