Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.contributor.authorДимитрієв, О.-
dc.date.accessioned2020-05-05T03:54:35Z-
dc.date.available2020-05-05T03:54:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6127-
dc.descriptionЧучка І. М. Застосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладів / І. М. Чучка, О. Димитрієв // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.149-150en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові лабораторіїen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.titleЗастосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Application_of_marketing_laboratory_in_the_educational_process_of_higher_educational_institutions.pdfЗастосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладів723.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.