Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльницька, Маріанна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-05-05T12:24:17Z-
dc.date.available2020-05-05T12:24:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6145-
dc.descriptionІльницька М. В. Психологічні умови формування іміджу керівника закладу дошкільної освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. В. Ільницька ; наук.кер. О. М. Попович . – Мукачево : МДУ, 2019. – 105с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження: визначити та теоретично обґрунтувати психологічні умови формування іміджу керівника закладу дошкільної освіти. Відповідно до визначеної мети дослідження було поставлено такі завдання дослідження: 1. Визначити сутність та зміст поняття іміджу керівника закладу дошкільної освіти. 2. Проаналізувати сучасну психолого-педагогічну літературу з проблеми дослідження. 3. З’ясувати психологічні фактори та побудувати на цій основі систему роботи щодо створення, корекції і розвитку власного позитивного професійного іміджу керівника закладу дошкільної освіти. 4. Визначити та теоретично обґрунтувати психологічні умови формування іміджу сучасного керівника закладу дошкільної освіти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпсихологічні умовиen_US
dc.subjectформування іміджу керівникаen_US
dc.subjectзаклади дошкільної освітиen_US
dc.titleПсихологічні умови формування іміджу керівника закладу дошкільної освітиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological_ conditions_ of_ image_ formation _of _the_ head_ of_ preschool _education_ institution.pdfПсихологічні умови формування іміджу керівника закладу дошкільної освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"590.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.