Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6151
Название: Роль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій
Авторы: Барнич, Я. Я.
Хаустова, Ксенія Михайлівна
Ключевые слова: економіка підприємства
управління підприємством
ринкова сегментація
товарна стратегія
Дата публикации: 2017
Издательство: МДУ
Описание: Барнич Я. Я. Роль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій / Я. Я. Барнич, К. М. Хаустова // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В. Ф. Проскура. – Мукачево, 2017. – С.75-77
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6151
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_role_of_market_segmentation_in_the_development_of_product_strategies.pdfРоль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій718.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.