Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6151
Назва: Роль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій
Автори: Барнич, Я. Я.
Хаустова, Ксенія Михайлівна
Ключові слова: економіка підприємства
управління підприємством
ринкова сегментація
товарна стратегія
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Барнич Я. Я. Роль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій / Я. Я. Барнич, К. М. Хаустова // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В. Ф. Проскура. – Мукачево, 2017. – С.75-77
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6151
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_market_segmentation_in_the_development_of_product_strategies.pdfРоль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій718.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.