Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарнич, Я. Я.-
dc.contributor.authorХаустова, Ксенія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-05-05T16:36:07Z-
dc.date.available2020-05-05T16:36:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6151-
dc.descriptionБарнич Я. Я. Роль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій / Я. Я. Барнич, К. М. Хаустова // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В. Ф. Проскура. – Мукачево, 2017. – С.75-77en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectекономіка підприємстваen_US
dc.subjectуправління підприємствомen_US
dc.subjectринкова сегментаціяen_US
dc.subjectтоварна стратегіяen_US
dc.titleРоль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_market_segmentation_in_the_development_of_product_strategies.pdfРоль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій718.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.