Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6180
Title: | Мовленевий розвиток учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності |
Authors: | Королович, Надія Петрівна |
Keywords: | мовленевий розвиток учнів мовленнєва діяльність молодші школярі |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Мета дослідження – на основі теоретичного аналізу проблеми дослідження та узагальнення педагогічного досвіду укласти комплекс вправ, побудований на засадах формування, розвитку й удосконалення мовленнєвих умінь і навичок з усіх видів мовленнєвої діяльності й експериментально перевірити їх ефективність. Досягнення мети дослідження передбачає розв’язання таких завдань: 1. Здійснити аналіз наукової літератури з проблеми розвитку мовлення молодших школярів. 2. Проаналізувати стан організації процесу розвитку мовлення в сучасній початковій школі. 3. Дібрати завдання для методичної системи «Щоденні5» та комплекс вправ для розвитку мовлення учнів 1 – 2 класів на основі взаємодії всіх видів мовленнєвої діяльності. 4. Експериментально перевірити ефективність укладених вправ та методичної системи «Щоденні5» |
Description: | Королович Н. П. Мовленевий розвиток учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Н. П. Королович; наук.кер. О. М. Фенцик. - Мукачево: МДУ, 2019. – 81с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6180 |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Speech_ development _of_ students _of _1-2 grades_ on_ the _basis _of _interaction _of_different_ types _of_ speech_ activity.pdf | Мовленевий розвиток учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.