Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6180
Titel: | Мовленевий розвиток учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності |
Autoren: | Королович, Надія Петрівна |
Stichwörter: | мовленевий розвиток учнів мовленнєва діяльність молодші школярі |
Erscheinungsdatum: | 2019 |
Herausgeber: | МДУ |
Zusammenfassung: | Мета дослідження – на основі теоретичного аналізу проблеми дослідження та узагальнення педагогічного досвіду укласти комплекс вправ, побудований на засадах формування, розвитку й удосконалення мовленнєвих умінь і навичок з усіх видів мовленнєвої діяльності й експериментально перевірити їх ефективність. Досягнення мети дослідження передбачає розв’язання таких завдань: 1. Здійснити аналіз наукової літератури з проблеми розвитку мовлення молодших школярів. 2. Проаналізувати стан організації процесу розвитку мовлення в сучасній початковій школі. 3. Дібрати завдання для методичної системи «Щоденні5» та комплекс вправ для розвитку мовлення учнів 1 – 2 класів на основі взаємодії всіх видів мовленнєвої діяльності. 4. Експериментально перевірити ефективність укладених вправ та методичної системи «Щоденні5» |
Beschreibung: | Королович Н. П. Мовленевий розвиток учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Н. П. Королович; наук.кер. О. М. Фенцик. - Мукачево: МДУ, 2019. – 81с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6180 |
Enthalten in den Sammlungen: | Untitled |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Speech_ development _of_ students _of _1-2 grades_ on_ the _basis _of _interaction _of_different_ types _of_ speech_ activity.pdf | Мовленевий розвиток учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 1 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.