Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/61| Назва: | Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів | 
| Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна Скиба, М.М. | 
| Ключові слова: | здібності творчість обдарованість інтелект | 
| Дата публікації: | 2013 | 
| Видавництво: | Кам’янець-Подільський «Аксіома» | 
| Серія/номер: | ;Випуск 21 | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті обговорюються теоретичні аспекти здібностей молодших школярів їх види, діагностика та результати дослідження творчих й інтелектуальних здібностей учнів. Проведено порівняння результатів творчості та інтелекту. Надано поради батькам та вчителям щодо обдарованих дітей. У дослідженні використані методики, які дозволяють ефективно дослідити творчість, рівень інтелекту молодших школярів, а саме: «Методика дослідження творчого компонента» (автор методики П. Торренс - «Закінч малюнок», методика визначення рівня розумового розвитку Е.Ф.Замбацявичене, визначення рівня уяви О.М. Дяченко, визначення пізнавальних здібностей та пізнавальної активності. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/61 | 
| ISSN: | 2227-6246 | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Психол.супровід.pdf | Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів | 13.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

