Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/61
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Скиба, М.М. | - |
dc.date.accessioned | 2007-07-19T11:00:00Z | - |
dc.date.available | 2007-07-19T11:00:00Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.issn | 2227-6246 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/61 | - |
dc.description.abstract | У статті обговорюються теоретичні аспекти здібностей молодших школярів їх види, діагностика та результати дослідження творчих й інтелектуальних здібностей учнів. Проведено порівняння результатів творчості та інтелекту. Надано поради батькам та вчителям щодо обдарованих дітей. У дослідженні використані методики, які дозволяють ефективно дослідити творчість, рівень інтелекту молодших школярів, а саме: «Методика дослідження творчого компонента» (автор методики П. Торренс - «Закінч малюнок», методика визначення рівня розумового розвитку Е.Ф.Замбацявичене, визначення рівня уяви О.М. Дяченко, визначення пізнавальних здібностей та пізнавальної активності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський «Аксіома» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Випуск 21 | - |
dc.subject | здібності | en_US |
dc.subject | творчість | en_US |
dc.subject | обдарованість | en_US |
dc.subject | інтелект | en_US |
dc.title | Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Психол.супровід.pdf | Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів | 13.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.